فکر
فکر


«فکر از هزار سال عبادت برتر است»   

           

ناحیه ای که خداوند درجمجمه ما بعنوان هدیه قرار داده مارااز جانوران متمایز میکند.

 

پس فکرسالم ازبدن سالمی است که آن رانیزخداوند باکرمش به ما بخشیده!!!

 

فکرخوب نتیجه اش تدبیر در فرا زمان است که در دوره حیاتمان کم وبیش از آن استفاده می کنیم..

 

خداوندی که خالق ماست برنامه ای نیز برایمان داده است که باآن بتوانیم از فرش به عرش رجعت کنیم وباعث تعالی ما شود...

 

نتیجه یک فکر خوب دوراندیشی موفقی را برای ما در زندگی رقم می زندکه آن فکر خوب هم باید مقدماتی در کنارش  باشد تا نتیجه بخش باشد مقدماتی مثل«خداپرستی فرد، سالم بودن

تن،محیط آرام،مشاورانی قوی ووجودی دور از حسدوکبر»

 

نتیجه گیری:«سعی کنیم درزندگی از تدبیرودوراندیشی استفاده کنیم تا به مقام های  والابرسیم»



نظرات شما عزیزان:

forqan
ساعت0:55---11 تير 1393
من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی ومن عرفنی



احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقه و



من عشقه قتله و من قتله فعلی دیته و من علی دیته



فانا دیته



( خداوند فرمود) : هر کس مرا طلب کند ، مرا می یابد و



هر که مرا بیابد ، مرا می شناسد و هر که مرا بشناسد



مرا دوست دارد و هر کسی مرا دوست بدارد عاشقم



می شود و هر که عاشقم بشود ، عاشقش می شوم و



هر کس را که عاشقش بشم ، او را می کشم و هر



کس را بکشم ، دیه او به گردن من است و هر کس که



به گردن من دیه دارد من خودم دیه او هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : فاطمه اناری
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
زمان : 21:50


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.