کنارگذاشتن حجاب
کنارگذاشتن حجاب


اومد پیش من و گفت حاج آقا یه سؤال دارم…وضع مناسبی نداشت…البته خیلی هم وضعش خراب نبود…گفتم بفرمایید اگه بلد بودم جواب می دم…گفت من حجاب رو قبول دارم که واجبه ولی می ترسم اگر محجبه بشم و مثلا چادر سرم کنم دوباره بزارمش کنار…خوب نیست…

chadoriha-mini (63)

دلیل عجیبی داشت…گفتم ببین دخترم اگه این طوری بخوای فکر کنی اصلا نباید هیچ چیزی رو به دست بیاری…حتما می پرسی چرا؟…به خاطر این که شما میگی ممکنه دوباره بزارمش کنار…این کنار گذاشتن دوباره هرچیزی در همه جا امکان داره…علاوه بر اون شما نباید دین رو هم انتخاب کنی…در حالی که خدا حتی در مورد کفر و اسلام هم گفته بعضی ها هستن که مسلمانن بعد کافر می شن دو باره مسلمان می شن….پس می بینی که خدا هم این رو می دونسته ولی باز هم گفته که به این دین رو بیارید…گفته من توبه رو قبول می کنم…علاوه بر این ها شما حجابت رو به خاطر حضرت زهرا رعایت کن…به خاطر این که یاری باشی برای ایشون…شخصی بود رفت خدمت آیت الله بهجت و به ایشون عرض کرد آقا سالگرد سیلی زدن به مادر سادات رو تسلیت می گم….ایشون هم در جواب گفتند الآن هم به حضرت زهرا سیلی می زنند…پرسید چطور؟ فرمودند زن ها با رعایت نکردن حجابشون…

دیدم اشک هاش رو داره پاک می کنه…
گفتم اگه سؤال دیگه ای ندارید خداحافظ شما…انشاءالله حضرت زهرا کمکتون کنه…



نظرات شما عزیزان:

BIDEL
ساعت19:44---2 تير 1393
سرمایه محبتـــــ زهـــــــراست دین من
من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : فاطمه اناری
تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393
زمان : 18:55


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.