عاشق چادرم هستم
عاشق چادرم هستم


سلام

خدا قوت

من و چادرم عجین شدیم

عاشقشم

باور کنید به هیچ قیمتی نمیتونم حتی لحظه ای جلوی نامحرم سرم نکنم چادرمو.

داستان که والا چه عرض کنم.چندین پروسه باعث چادری شدن من شد…

من از دوران راهنمایی گهگاهی چادر سر میکردم…دوستام و بعضی از آشناهامون میگفتن آخه تو با این سن و سال و جثه چادر میخوای چیکار؟

تا اینکه تو دوران دبیرستان رفتم راهیان نور، مناطق جنگی دفاع مقدس…

گفتن نداره …

از شهدا کمک خواسته بودم

خواسته بودم منو زیر بال و پرشون بگیرن…

خلاصه دلم زیرو رو شد…

تو همون حال و هوا که باز به چادر علاقه مند شده بودم کلی کتاب خوندم

حتی کتاب حجاب شهید مطهری رو…

از اون به بعد توکل به خدا کردم و گفتم بیخیال دوستات که مسخره ات میکنن

خدا مهم تره یا دوستات؟

ازخدا خجالت نمیکشی(البته عرض کنم که من تو دوره ای هم که چادری نبودم همیشه مقنعه رو با هد میپوشیدم که موهام پیدا نباشه و مانتوی بلند استفاده میکردم)…

خلاصه ماهم رفتیم جزو وارثین ارثیه ی حضرت زهرا …ان شاء الله که لیاقتشو داشته باشم…

چادر صفا و لذتی داره که هیچ نوع پوشش رنگارنگی نداره…

من درکش کردم باهمه وجودم

و به نظرم هرکی خودش به چادر برسه و با بینش انتخابش کنه محکم تر پاش می ایسته

یاعلی مدد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : فاطمه اناری
تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393
زمان : 18:40


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.