مگه حجاب چی داره؟؟
مگه حجاب چی داره؟؟


مگه حجاب چی داره که این قدر دشمنان اسلام روی آن متمرکز شده اند؟

 

یکی از وظایف اساسی انسان برای سعادت خویش، شناسایی نقاط ضعف و ترمیم نمودن آن‌‌هاست. تا با این کار، جلوی نفوذ دشمن گرفته شود. و در این میان، حق‌تعالی با توجه به این‌که خالق انسان است: «هُوَ الَّذی یُصَوِّرُکُمْ فِی الْأَرْحامِ کَیْفَ یَشاءُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ الْعَزیزُ الْحَکیمُ»،[آل عمران،۶]؛ «خداست آن‌که صورت شما را در رحم مادران مى‏‌نگارد هر گونه اراده کند. خدایى جز آن ذات یکتا نیست‌که (به‌ هر چیز) توانا و داناست.» بهترین شناخت را نسبت به انسان دارد، در قالب شریعت، نقاط ضعف انسان را گوشزد نموده است.

یکی از آن موارد اساسی‌که داشتن آن نقطه قوت، و نداشتن آن نقطه ضعف، محسوب می‌گردد، مساله حجاب است. که به‌خاطر نقش اساسی آن، در آیات و روایات، مورد سفارش ویژه قرار گرفته است:

الف: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً»،[احزاب،۵۹]؛ «اى پیامبر! به‌همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلباب‌ها [روسرى‌هاى بلند] خود را بر خویش فرو افکنند، این کار براى این‌که شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهى از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.»

ب: پیامبر گرامی اسلام صلّی الله علیه و آله و سلّم در بیانی فرمودند: «أَ لَا أُخْبِرُکُمْ بِخَیْرِ نِسَائِکُمْ قَالُوا بَلَى قَالَ إِنَّ خَیْرَ نِسَائِکُمُ … الْمُتَبَرِّجَةُ مَعَ زَوْجِهَا الْحَصَانُ عَنْ غَیْرِهِ»،[۱]؛ «مى‏‌خواهید بهترین زنان را معرفى کنم؟ گفتند آرى یا رسول اللَّه. فرمود: بهترین زنان آنست‌که … برای شوهرش زیبائی‌هاى خود را اظهار کند و نسبت به‌دیگران (از مردان) مستور و خوددار باشد. (برای شوهرش آرایش و خودنمایی کند، اما خود را از نامحرمان بپوشاند)

اما نکته قبال تأمل، تبلیغات وسیع دشمن در این میان است‌که هجمۀ گسترده‌‌ای، راعلیه حجاب به‌کار می‌برند و به انواع ترفندها متوسل می‌شوند تا این مساله را در نزد مسلمین بی ارزش و فاقد اهمیت جلوه دهند. و این تبلیغات و شبه‌ افکنی‌ها، حکایت از این می‌کند که آن‌ها هم پی برده‌اند، حجاب، نقطه قوت و ارزشمند، و بی‌حجابی و بدحجابی نقطعه ضعف برای یک مسلمان محسوب می‌شود.

در این راستا شنیدن سخنان دشمن، تأمل برانگیز است:

الف: مستر همفر، جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی، یکی از نقاط قوت مسلمانان را حجاب زنان می‏داند و می‏نویسد:

«زنانِ آنان دارای حجاب محکم هستند که نفوذ فساد در میانشان ممکن نیست…باید زنان مسلمان را فریب داده، از زیر چادر و عبا بیرون کشید با این بیان‌که حجاب یک عادت است‌که از خلفای بنی عباس به‌جا مانده و یک برنامه اسلامی نیست و لذا مردم زنان پیامبر را می‌دیدند و زنان صدر اسلام در هر کاری شرکت می‌کردند. پس از آن‌که زنان را از چادر و عبا بیرون آوردیم باید جوانان را تحریک کنیم که به‌دنبال آنان راه بیفتند. تا در میان مسلمان فساد رواج یابد و برای پیش برد این نقشه لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند.»

 

Hijab isn't from islam



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : فاطمه اناری
تاریخ : چهار شنبه 21 خرداد 1393
زمان : 10:25


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.